SON DAKİKA
Hava Durumu
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.

YOZGATLI FURKAN...

17.06.2022 12:50
Okulu ikincilikle bitirmiş; işe başlamıştı. Sevinçliydi. Ancak, doğrularına ters olan bir şeyler vardı iş yerinde. Huzursuz olmuştu. Bir büyüğünden fikir almak; istişarede bulunmak istedi. Kim olabilirdi bu kişi? Tabi ki eğitim döneminde kendisine maddi destek veren bir büyüğü. Telefon ile

NE OLURSANIZ OLUN; İNSAN OLUN İNSAN!..

15.05.2022 09:45
Hukuk fakültesinde bir öğretim görevlisi derse girer ve bir öğrenciye adını sorar, öğrenci; “Ali” diye cevap verir. Öğretmen bir anda; “Defol bu sınıftan, bir daha asla dersime gelme” der ve Ali'yi sınıftan dışarı çıkarır. Bütün öğrenciler şaşkınlık içindedir, neye uğradığı şaşıran Ali ise sınıf

ŞOV YAPMAYIN BEYLER ŞOV...

05.05.2022 07:58
Evet, kabul ediyoruz ki sivil toplum örgütleri çok önemlidir. Hele hele gelişmiş ülkelerde; ehemmiyeti tartışılmaz kurumların başında yer almaktadır. Az gelişmiş veya gelişmekte olan; demokrasinin yeterince kabul görmediği ülkelerde ise; STK’ların kıymeti yok denilecek kadar azdır. Bizim ülkemi

MESELE BENCE ÇOK DERİN…

04.05.2022 13:07
  Vatan-millet-mukaddesat… Bir milleti, millet yapan yüce değerlerdir. Bu duygulardan mahrum olanlar; Sadece ‘canlı’ birer varlıktır. Bu duygular uğruna, canını seve seve vermeyen; Topluma-millete-insanlığa bir şey veremez. Bu yüzden; bir insanın değeri; Vatan sevgisi ile doğru orantılıdır

YAKILASIN -YIKILASIN; YIKILIP YOK OLASIN

03.05.2022 12:15
  Buğulu gözlerin, ızdırap dolu gönüllerin sıla hasreti ile yanıp inlediği yerlerdir gurbet. Gurbet,bir lokma ekmek  uğuruna, anadan, babadan, yardan kopup gelinen garipler konağıdır. Izdırap dolu bir yol olan gurbet, her kıvrımı bir meşakkat, her yokuşu bir çiledir. Gurbet, zaman seli içine d

SİZ KİMSİNİZ KİM?

03.05.2022 09:57
Anlayamıyorum… Kavramakta zorluk çekiyorum… Yaşananlara bakınca, Şairin şu güzel sözü geliyor aklıma: ‘Bu ne yaman çelişki anne’ Hiç istemediğim halde; Bu ramazan ayında iftarla katıldım. Bayramlaşma programlarına katıldım. İnanın çok acı manzaralarla karşılaştım. İbadet ayı; gösteri ayı o

EY YİĞİT İNSAN..!

05.03.2022 16:15
                   EY YİĞİT İNSAN..!         Tarlayı bir yıl öncesinden nadasa bıraktın. Yağmur yağdı, toprak suya doydu. Sen, sapanı aldın, tarlaya daldın;  tarlayı sürdün. Yabani otlardan ayıkladın. Suladın.  Ürün, boy verdi. Biçtin. Harmana getirdin. İstediğin mahsulü alamaz isen;         Har

KUTSAL BİR GÖREV!..

02.04.2021 14:13
Ömür denilen yolculuk; sanıldığı kadar uzun değildir. Dün denilen zaman gitti; bu güne getiremezsin; yarın var mı bilemezsin; ömür, bir insan için bir gündür; o da bu gündür. Bu yüzden bir insan için önemli olan şey; ne kadar yaşadığı değil; yaşadığı süre içinde insanlığa ne kadar faydalı olabildi

YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR!..

01.04.2021 18:23
YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR!.. Dönemin Yugoslavya başkanı anlatıyor: 'Bizim ülkemizi dizilerle parçaladılar' Ve ekliyor: 'Ülkemiz yıkılmadan bir süre önce diziler, ekranları süsledi. İnsanlarımız düşünmez oldu. Bizde düşünmedik. Öyle bir noktaya getirildik ki, sonunda ülkemiz parçalandı. Bölündü. Biz

GEL ARTIK EY GÜZEL GÜN GEL!..

24.03.2021 09:32
Gelecek diye yarınlarda; Güzel günlerin kurduk hayalini... Güneş doğdu; sabah oldu; Gece oldu; karanlık oldu; Biz doğduk... Geliştik ve büyüdük... Yetmedi... Çocuklarımız oldu... Yönümüz, mezara yöneldi... Hala bekliyoruz... Gelmeyen yarınlarda... Bitmeyen ümitlerde... Ağaç yaprağını yeş

KUTSAL GÖREV

28.02.2021 08:05
            Bir şeyde başarılı sonuç elde edebilmek için; öncelikle 'iyi niyet' , 'gayret' , 'samimiyet' ve 'inanmak' gerekir.         Niyetin iyi olmadığı, gayretin içinde yer almadığı; samimiyetin zirve yapmadığı, inancınızın kavi olmadığı hiç bir şeyde başarı elde etmek mümkün değildir.       

... NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR

14.02.2021 12:31
Her ne yapılırsa yapılsın; şehitlere karşı olan vazifemizi yerine getiremeyiz. Evet, şehitlerimiz en büyük mertebeye ulaşmışlardır. İnancımız, bu konuda kesindir. Onlar; vatan için canlarını verdiler. Bizlerin huzuru için; şahadet şerbetini içtiler. Onların mücadelesi; bizlerin varlığını sağl

ELİ ÖPÜLECEK KADIN!..

02.01.2021 11:30
                Her gelişen olayın arka planında ki niyet çok önemlidir. İnsan; istedikten sonra yapamayacağı hiç bir şey yoktur. Yeter ki istenilen şey; kalbi duygular içinde, samimi bir şekilde istenilsin, ulaşılması istenilen hedef belirlensin. İstemek; başarının yarısıdır. Diğer yarısı ise başa

YAŞLI TEYZE TELEFONDA DEDİ Kİ...

31.12.2020 18:08
         YAŞLI TEYZE TELEFONDA DEDİ Kİ...         Mesleğimiz icabı haber amaçlı gelen ihbarları değerlendirmek ve takibi yapmak zorundayız. Arkadaşlarımızla iş yerinde sohbet ettiğimiz bir zamanda, yerel kaynaklardan bir ihbar geldi. İki katlı bir evde yangın olduğunu, yanan evin içinde ise özürlü

BU MÜCADELECİ İNSANI TANIYOR MUSUNUZ?

13.12.2020 10:16
Aslında mesleki prensibim gereği 'şahıs'  olarak birini ön plana çıkarıcı köşe yazıları yazmam. Ama öyle zamanlar geliyor ki, tabir-i diğerle 'Sezar'ın hakkını Sezar'a teslim etmeği bir zorunluluk olarak hissedersin. İşte bu günde ben bunu yapmak istiyorum. Çünkü; bir gazeteci olarak yaptıklarını

EYLÜLDE GEL