ŞOV YAPMAYIN BEYLER ŞOV...

MUSTAFA ERANIL

ŞOV YAPMAYIN BEYLER ŞOV...

Yorum Ekle

  1. 09 Mayıs 2022 15:03 KENDİNE BAK

    Önce sen kendine söyle bunları... her yerde Yozgatlıların haberi var. Yozgatlılar tuvalete gitse haberini yapıyorusun. toplasan kaç yozgatlı var Körfez'de. şov yapan sizlersiniz. Yozgatlıların varlığını senin haberlerinle öğrendim ben

  2. 09 Mayıs 2022 14:48 Muharrem Çakmak

  3. 08 Mayıs 2022 17:45 EMRE

    Dernek başkanı... Zannedersin belediye başkanı. Bunlara önem veren, belediye başkanı ve diğer yetkililere üzülüyorum. Dernek bir ekip işidir. ekibi yok, ama kendini pazarlamaktan başka bir şey yapmıyor. fos beyler fos..

  4. 07 Mayıs 2022 22:05 MURAT YILMAZ

    Bir kaç dernek çürük diye; bütün dernekler çürük değildir. Yazınıza katılmıyorum. Dernekler önemli bir kuruluşlardır. Amaçları farklı olan dernekler; saman alevi gibi parlar ve sönerler... Çürük olanların isimlerini yazsanız; insanlar onlardan uzak dursun... genelleme yapmanız hoş değil Sayın eranıl... Kaleminiz çok güçlü ama; bu konuda yanılmışsınız.

  5. 07 Mayıs 2022 19:55 OKT.

    Neler gördüm neler ben...21.08.2019 tarihi saat 18.15...

  6. 07 Mayıs 2022 11:32 HELAL SANA

    Ne ayaksın kepçeci...

  7. 07 Mayıs 2022 08:52 A.D.N

    Klima ısıtıyor-soğutuyor

  8. 06 Mayıs 2022 21:15 ŞOVMEN

    Çok doğru bir tespit mustafa abi. Kendine faydası olmayan bu kişilerin, sosyal mecrada boy boy fotoğraf atması; tek kelime ile sahtekarlıktır. Az çok bu yazıdan kim yada kimler olduğu anlaşılıyor... İlk önce kurumda çalışırken; aldığı parayı helalinden almaya çalışsın. Gerçi dermekte yan gelir yeri ya...

  9. 06 Mayıs 2022 13:57 ggg

    yazık....yazık....

  10. 06 Mayıs 2022 07:30 BELEDİYEYİ

    GAzeteci, üç tane yorumumu niye yayınlamıyorsun. Neden korkuyorsun.

  11. 06 Mayıs 2022 06:41 KÖRLER-SAĞIRLAR

    Mustafa abi, bu konu körfezin kanayan yarası. şov peşinde koşan, rant elde etmek için çalışan derneklere prim vermek, en basit ifadeyle topluma saygısızlıktır. bende dernekçilik yapıyorum. 380 koli dağıtımı yaptık. bir gün size haber yapın dedik mi. Yumurtayı yapan tavuk, sesi çıkaran horoz.

  12. 06 Mayıs 2022 06:30 DALDAN DALA

    Bahsettiğiniz gibi güzel hizmetlerde bulunan derneklerde var. bunun yanında sayıları 3-5'i geçemeyen, işi şarlatanlık olan; nerede hangi program var diye onları takip ederek; oralarda fotoğraf çektiren şovmenlerde var. Keşke isimlerini de yazsaydın sayın eranal

  13. 05 Mayıs 2022 22:18 manav

    Mustafa bey; çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Seninde bildiğin bir derneğin kurucuları içinde yer aldım. Sonra baktımki, kuran kişinin amacı farklı, çok şeylere şahit oldum. hemen ayrıldım. Kirliliğin yanında bulunmak bana karalık bulaştırır.