20 Eylül 2020 Pazar

bizimgazete

Kapsam dışı çağrılar Büyükşehir 153’ü meşgul ediyor

kapsam-disi-cagrilar-buyuksehir-153u-mesgul-ediyor

Koronavirüs salgınına karşı verilen mücadele döneminde vatandaşların Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet alanı dışındaki istekleri için Büyükşehir 153’ü aramaları, çağrı merkezinde yoğunluğa neden oluyor
25 Mart 2020 Çarşamba 21:24

 Koronavirüs salgınına karşı verilen mücadele döneminde vatandaşların Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet alanı dışındaki istekleri için Büyükşehir 153’ü aramaları, çağrı merkezinde yoğunluğa neden oluyor

 

 

 

Kapsam dışı çağrılar Büyükşehir 153’ü meşgul ediyor



 

 

 

Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi, asıl vazifesi olarak Kocaeli’de yaşayan vatandaşların belediye hizmetlerine hızlı bir şekilde erişebilmesi ve bilgi alabilmesi için görev yapıyor. Türkiye’de Koronavirüs (Covid-19) salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında 65 yaş üstü ve kronik hastalıkları bulunan vatandaşların sokağa çıkamamasından dolayı vatandaşların Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi 153’e olan taleplerinde artış oldu. Büyükşehir 153’e gelen taleplerin bir kısmı Büyükşehir Belediyesi’nin görev sahasında iken büyük kısmı ise görev sahası dışında kalıyor ve çağrı merkezinde yoğunluğa neden oluyor.

 

 

 

ASLİ HİZMETLERE CEVAP VERİLEMİYOR

 

Koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında evinden çıkamayan vatandaşlar, günlük ihtiyaçları için kamu kurumlarından yardım istiyor. Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi’nin Kocaeli’nin her ilçesinde yapılan tanıtımlar ile vatandaşlarca bilinmesi nedeniyle vatandaşların ilk yardım için aradığı yer Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi oluyor. Normal dönemlerde vatandaşların taleplerine kolayca yetişebilen Büyükşehir 153, Türkiye’nin ve Kocaeli’nin koronavirüs ile mücadele ettiği bu dönemde gelen hizmet dışı taleplerden dolayı yoğunluk yaşıyor. Vatandaşların Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet alanı dışındaki ihtiyaçları için 153’ü aramaları yerine farklı numaralardaki çağrı merkezlerine ulaşmaları hem 153 Çağrı Merkezi’nin yoğunluğunu azaltacak hem de vatandaşların istekleri daha hızlı cevap bulacak.

 

 

 

ÇAĞRI MERKEZLERİ NUMARALARI   

 

Türkiye’nin ve Kocaeli’nin virüs salgınına karşı verdiği bu mücadele döneminde vatandaşlarımız belediye hizmetleri haricinde aşağıdaki numaraları arayabilir;

 

 

 

·        Korona danışma hattı için 184,

 

·        65 Yaş üstü vatandaşların maaşlarının evine getirilmesi için 170,

 

·        65 yaş üstü vatandaşların sokağa çıkmama kurallarını ihlal etmeleri halinde 112/155/156,

 

·        Haksız fiyat artışı ve stokçuluk şikâyetleri için 189,

 

·        Acil Yardım 112,

 

·        Alo İtfaiye 110,

 

·        Su Arıza 185,

 

·        Polis İmdat 155,

 

·        Jandarma 156,

 

·        Elektrik Arıza 186,

 

·        Doğalgaz Acil 187,

 

·        Telefon Arıza 121,

 

·        Evde sağlık hizmeti verilmesi gereken, yatağa bağlı hastaların Sağlık Bakanlığı’nın Evde Sağlık Hizmetleri için 444 38 33



Haber okunma sayısı: 18381

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


KÖRFEZ GÜNDEMİ

Başkan Söğüt’ten Gaziler Günü mesajı

Başkan Şener Söğüt, Gaziler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında, “Gazilik mertebesine ulaşan

Başkan Söğüt, “Muhtarlarımız bizim yol göstericimiz”

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, kent merkezindeki muhtarlık binalarına yapılan mobilya yardımını bu

Başkan Söğüt, “Hayatın her alanında kentin hizmetindeyiz”

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, 23 ve 24. Dönem İstanbul Milletvekili, Ensar Vakfı Kurucularından

Körfezli çocuklar hem güldü hem öğrendi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, Körfezli çocukların moral ve motivasyonunu yükseltirken

KTO’DAN BAŞSAVCI, İLÇE JANDARMA KOMUTANI VE GELECEK PARTİSİNE ZİYARET

KTO’DAN BAŞSAVCI, İLÇE JANDARMA KOMUTANI VE GELECEK PARTİSİNE ZİYARET

Körfez’de başıboş hayvanlar toplandı

Toplantı yapıldı, tek tek tebliğ edildi ama yine uyulmayınca;

KOCAELİ - HAVA DURUMU

KOCAELI