12 Temmuz 2020 Pazar

bizimgazete

SEDAŞ WhatsApp Hattı ile Size Daha Yakın

-sedas-whatsapp-hatti-ile-size-daha-yakin

SEDAŞ WhatsApp Hattı ile Size Daha Yakın 0(530) 9 19 19 19
08 Ağustos 2019 Perşembe 09:55

 SEDAŞ WhatsApp Hattı ile Size Daha Yakın

 

0(530) 9 19 19 19

 

 



 

Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce bölgesinde 45 ilçe, 1344 mahalle ve 766 köyde 3,6 milyon nüfusa ve 1,8 milyon elektrik kullanıcısına hizmet veren SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.) müşteri memnuniyeti odaklı talep yönetimi çerçevesini genişletti. SEDAŞ, kurumsal lisans alarak, Türkiye’de elektrik dağıtım sektöründe kurumsal lisanslı WhatsApp uygulaması ile bir ilki gerçekleştirdi. SEDAŞ 0(530) 9 19 19 19 Kurumsal WhatsApp numarasından tüketicilere, her türlü talep, ihbar ve şikayetlerini SEDAŞ Çağrı Merkezi ile paylaşabilecekleri yeni bir iletişim kanalı daha açtı. 

 

 

 

SEDAŞ’tan bir yenilikçi uygulama daha

 

SEDAŞ Kurumsal WhatsApp hattı ile her bölgeden, akıllı telefon, tablet ve bilgisayarlar aracılığıyla 7/24 SEDAŞ’a ulaşılabilecek. Elektrik dağıtım şirketleri arasında bir ilk olan Whatsapp hattı ile müşteriler talep, ihbar ve şikâyetlerini iletirken; konum bilgisi, ses ve görsel kaydı, medya paylaşımı yapabilecek. SEDAŞ müşteri odaklı yaklaşımı ile yeni WhatsApp uygulaması sayesinde  müşterilerin elektrik dağıtım faaliyeti kapsamındaki taleplerini hızlı bir şekilde karşılamayı ve çözümlemeyi hedefliyor.

 

Uygulamayla ilgili açıklama yapan SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Necmi Odyakmaz, müşteri memnuniyetini çağın gerekliliklerine uygun şekilde sağlamayı amaçladıklarını belirtti. Odyakmaz; “Alo 186 Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri Merkezleri, Web-Chat, Mobil Uygulama, Web-Online ve VIP Hat mevcut iletişim kanallarımızdı. Her müşteri profiline uygun erişim kanalı yaratabilmek amacıyla  WhatsApp hattımızı hayata geçirmiş bulunuyoruz. Bu sayede müşterilerimizle aramızdaki bağın daha da kuvvetleneceğine inanıyoruz. İletişim kanalı sayımızı artıran, geri bildirim imkânı sağlayan, iki yönlü iletişimi hızlandıran ve güçlendiren, ayrıca  SAP CRM altyapısında şikayet yönetim sistemimizin bir parçası olan yeni uygulamamız sayesinde hizmet kalitemiz daha da artacaktır.” dedi.

 

 

 

WhatsApp Uygulaması ile SEDAŞ’a Yapabileceğiniz Bildirimler;

Vatandaşlar SEDAŞ WhatsApp hattına; şebekedeki arıza bakım onarım ihbarlarını, sokak aydınlatma onarım taleplerini, kaçak bildirimlerini, şebekeye temas eden ağaçların budanması ve kesim taleplerini,  arızalı elektrik sayaçlarının bildirilmesini, sayaç mühürleme talebi, enerji bağlantısı ve açım talebi, sayaç okuma ve değiştirme ile SEDAŞ hizmetleri ile ilgili bilgi taleplerini yapabilecekler.  

 

 



Haber okunma sayısı: 874

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


KÖRFEZ GÜNDEMİ

NAZENDE HİZMETE BAŞLADI

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, AK Parti, MHP, CHP ve İYİ Parti İlçe Başkanı ile meclis üyelerini

Yeni pazar yeri için kuralar çekildi

bölgesindeki pazar alanındaki tezgah yerleri için kura çekimi gerçekleştirildi. Başkan Söğüt, “Çok güzel

Başkan Söğüt´ten YKS Mesajı

Başkan Söğüt´ten YKS Mesajı

Büyükşehir’den YKS’ye gireceklere ücretsiz ulaşım

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 27 - 28 Haziran günleri YKS sınavına girecek görevli, öğrenciler ve aileleri

Hiçbir işçimizin hak kaybı olmayacak

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, ‘Kısa Çalışma Ödeneği’ ile ilgili yaşanan süreçle ilgili

Körfez’de KHK’lı işçilere 2 milyon lira ödeme

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, KHK ile kadroya geçen işçilere verdiği sözü tuttu. Yasal engeller

ÇOK OKUNANLAR

  • Haber bulunamadı

  • Haber bulunamadı

KOCAELİ - HAVA DURUMU

KOCAELI