16 Temmuz 2018 Pazartesi

BİZİM GAZETE

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

-izgaz-cagri-merkezinden-dev-adim

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!
10 Temmuz 2018 Salı 14:49

 İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

 

 

 

Yılda yaklaşık 400.000 çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.



 

 

 

Gelişmiş altyapısıyla birlikte canlı operatör sayısı 12’ye çıkarılarak, daha önce 15 analog hat, 15 port IVR (Interactive Voice Response – Sesli Yanıt Sistemi) ve 8 canlı operatörden oluşan İZGAZ Çağrı Merkezi, 40 dış hat (40 port IVR) ile aynı anda 40 eş zamanlı aramaya Otomatik Yanıt verebilecek seviyeye ulaştırıldı.

 

 

 

1 Temmuz 2018 tarihinde uygulamaya alınan Çağrı Merkezi Sistemiyle, müşteri memnuniyetinin daha da arttırılması hedeflenirken, yapılan bu yatırımla Kocaeli halkına İZGAZ Çağrı Merkezi’nden daha kesintisiz, net ve kaliteli hizmet verilmesi sağlanacak.



Haber okunma sayısı: 524

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


KÖRFEZ GÜNDEMİ

Bittiğinde alt yapı sorunu kalmayacak

Bittiğinde alt yapı sorunu kalmayacak

Körfez Kampüsü’nde dış cephe de bitiyor

4 bin 500 üniversite öğrencisine eğitim yuvası olacak…

İlimtepe’nin çehresi hızla değişiyor

İlimtepe’nin çehresi hızla değişiyor

15 Temmuz’da Mustafa Yıldızdoğan sahne alacak…

15 Temmuz’da Mustafa Yıldızdoğan sahne alacak… Körfez tek yürek tek vücut olacak

Muhtarlara ‘İmar Barışı’ anlatıldı

Muhtarlara ‘İmar Barışı’ anlatıldı

Gönüllere girmeye devam edeceğiz

Gönüllere girmeye devam edeceğiz

KOCAELİ - HAVA DURUMU

KOCAELI