18 Kasım 2018 Pazar

Bizim Gazete

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

-izgaz-cagri-merkezinden-dev-adim

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!
10 Temmuz 2018 Salı 14:49

 İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

 

 

 

Yılda yaklaşık 400.000 çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.



 

 

 

Gelişmiş altyapısıyla birlikte canlı operatör sayısı 12’ye çıkarılarak, daha önce 15 analog hat, 15 port IVR (Interactive Voice Response – Sesli Yanıt Sistemi) ve 8 canlı operatörden oluşan İZGAZ Çağrı Merkezi, 40 dış hat (40 port IVR) ile aynı anda 40 eş zamanlı aramaya Otomatik Yanıt verebilecek seviyeye ulaştırıldı.

 

 

 

1 Temmuz 2018 tarihinde uygulamaya alınan Çağrı Merkezi Sistemiyle, müşteri memnuniyetinin daha da arttırılması hedeflenirken, yapılan bu yatırımla Kocaeli halkına İZGAZ Çağrı Merkezi’nden daha kesintisiz, net ve kaliteli hizmet verilmesi sağlanacak.



Haber okunma sayısı: 1463

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


KÖRFEZ GÜNDEMİ

Bu kadar yatırımı hayata geçiren sayılı ilçelerdeniz

Bu kadar yatırımı hayata geçiren sayılı ilçelerdeniz

Körfezli Muhtarlardan Başkan Baran’a destek

Muhtarlar Derneği Başkanı Yusuf Yanar, “Yanınızdayım” Körfezli Muhtarlardan Başkan Baran’a destek

İlimtepe’de Körfez’in geleceğini planladık

İlimtepe’de Körfez’in geleceğini planladık

İlimtepe yolu büyük bir eksikliği giderecek

İlimtepe yolu büyük bir eksikliği giderecek

Körfez’de Atatürk saygı ve özlemle anıldı

Saatler 09.05’i gösterdiğinde; hayat adeta durdu… Körfez’de Atatürk saygı ve özlemle anıldı

‘Hoş Geldin Bebek’ yüreklere hoş geliyor

‘Hoş Geldin Bebek’ yüreklere hoş geliyor

KOCAELİ - HAVA DURUMU

KOCAELI