SAADET

16 Şubat 2019 Cumartesi

Bizim Gazete

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

-izgaz-cagri-merkezinden-dev-adim

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!
10 Temmuz 2018 Salı 14:49

 İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

 

 

 

Yılda yaklaşık 400.000 çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.



 

 

 

Gelişmiş altyapısıyla birlikte canlı operatör sayısı 12’ye çıkarılarak, daha önce 15 analog hat, 15 port IVR (Interactive Voice Response – Sesli Yanıt Sistemi) ve 8 canlı operatörden oluşan İZGAZ Çağrı Merkezi, 40 dış hat (40 port IVR) ile aynı anda 40 eş zamanlı aramaya Otomatik Yanıt verebilecek seviyeye ulaştırıldı.

 

 

 

1 Temmuz 2018 tarihinde uygulamaya alınan Çağrı Merkezi Sistemiyle, müşteri memnuniyetinin daha da arttırılması hedeflenirken, yapılan bu yatırımla Kocaeli halkına İZGAZ Çağrı Merkezi’nden daha kesintisiz, net ve kaliteli hizmet verilmesi sağlanacak.



Haber okunma sayısı: 1499

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


KÖRFEZ GÜNDEMİ

Körfez’de Şener Söğüt coşkusu

AK Parti’de Körfez Belediye Başkan Adayı Şener Söğüt için düzenlenen aday tanıtım töreninde coşku ve

Aday tanıtım töreni sırası Körfez’de

AK Parti'de belediye başkan adaylarının belirlenmesinin ardından başlayan aday tanıtım töreni, yarın Körfez

Farklı kültürler bizim zenginliğimiz

AK Parti Körfez Belediye Başkan Adayı Şener Söğüt, SKM programları kapsamında Körfez Mardinliler

AK Parti Körfez’de mülakatlar tamamlandı

AK Parti’de ilçe belediye meclis üyesi aday adayları için Körfez’de mülakat heyecanı yaşandı

Körfez Belediyesi’nden Bir Köprü Daha

Körfez Belediyesi’nden Bir Köprü Daha

Körfez’e Yeni ve Modern Parklar

Körfez’e Yeni ve Modern Parklar

ÇOK OKUNANLAR

  • Haber bulunamadı

  • Haber bulunamadı

KOCAELİ - HAVA DURUMU

KOCAELI