21 Eylül 2018 Cuma

BİZİM GAZETE

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

-izgaz-cagri-merkezinden-dev-adim

İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!
10 Temmuz 2018 Salı 14:49

 İZGAZ Çağrı Merkezi’nden dev adım!

 

 

 

Yılda yaklaşık 400.000 çağrıya cevap veren İZGAZ Çağrı Merkezi’nin santral sistemi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması baştan aşağı yenilenerek, çok daha hızlı ve esnek bir sisteme kavuşturuldu.



 

 

 

Gelişmiş altyapısıyla birlikte canlı operatör sayısı 12’ye çıkarılarak, daha önce 15 analog hat, 15 port IVR (Interactive Voice Response – Sesli Yanıt Sistemi) ve 8 canlı operatörden oluşan İZGAZ Çağrı Merkezi, 40 dış hat (40 port IVR) ile aynı anda 40 eş zamanlı aramaya Otomatik Yanıt verebilecek seviyeye ulaştırıldı.

 

 

 

1 Temmuz 2018 tarihinde uygulamaya alınan Çağrı Merkezi Sistemiyle, müşteri memnuniyetinin daha da arttırılması hedeflenirken, yapılan bu yatırımla Kocaeli halkına İZGAZ Çağrı Merkezi’nden daha kesintisiz, net ve kaliteli hizmet verilmesi sağlanacak.



Haber okunma sayısı: 1439

Yazdır

YORUM EKLE

Yorum Başlığı

Yorum

YORUMLAR

  • Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

DİĞER HABERLER


KÖRFEZ GÜNDEMİ

KOSGEB Müdüründen KTO’ya Ziyaret

KOSGEB Müdüründen KTO’ya Ziyaret

ÖZTÜRK'TEN AHİLİK HAFTASI MESAJI

Körfez Ticaret Odası Yönetim Kurulu başkanı Recep Öztürk Ahilik Haftası nedeniyebr mesaj yayınladı

Posoflular, İlimtepe’de ‘Seyran’da buluştu

Posoflular, İlimtepe’de ‘Seyran’da buluştu

Başkan Baran’dan Taş ve Özdemir’e ziyaret

Başkan Baran’dan Taş ve Özdemir’e ziyaret

Baran;Mutluluklarına ortak oldu

Baran;Mutluluklarına ortak oldu

Baran; Bizim için önemli olan gönüllere dokunmak

Bizim için önemli olan gönüllere dokunmak

KOCAELİ - HAVA DURUMU

KOCAELI